Min synsprofil fra ZEISS
Dine kunder kan få en bedre viden om deres synsbehov bare ved at besøge dit website.
Med Min synsprofil, som du både kan tilpasse og co-brande på dit website, kan du lade dine kunder oprette deres egen unikke Min synsprofil, som kan fastlægge, hvilke ZEISS brilleglas der passer bedst til deres livsstil og synsbehov.
Interessante fakta om kundeadfærd.
Købsbeslutninger begynder online.
I dag er online- og offline-handel nært forbundet. Der er en nær forbindelse mellem online- og offline-søgning efter relevante oplysninger og køb af produkter. Dette gælder også for køb af nye briller. Kunder ønsker både at få mere at vide om deres øjne og om, hvilken glasløsning der er bedst egnet til deres synsbehov.
Få nye kunder, og skil dig ud fra mængden online med den prisbelønnede Min synsprofil.
Min synsprofil analyserer dine kunders livsstil og synsvaner ved hjælp af en række spørgsmål. På grundlag af de individuelle synsbehov genererer den en unik synsprofil og anbefaler den optimale ZEISS brilleglasløsning. Der er tale om et fremragende dispenseringsværktøj, som kan give kunderne en mere omfattende forståelse af deres synsbehov, inden de træder ind i forretningen.
Problemfri og komplet bevægelse fra online til offline.
Dine kunder kan gemme deres personlige synsprofil som en QR-kode på deres smartphone og tage den med i forretningen. Du kan gennemgå resultaterne i forretningen ved hjælp af VISCONSULT, som kan levere de oplysninger, som er nødvendige, for at du kan anbefale den mest egnede brilleglasløsning. Dermed får du mere tid til selve undersøgelsen eller til at forklare de relevante oplysninger for din kunde. Du kan markere Min synsprofil med dit eget navn og andre praktiske oplysninger, som gør det lettere for din kunde at finde frem til din forretning.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018.
-
2
Wirecard Global Shopping Report 2019.
-
3
Epsilon undersøgelse.
-
4
IBM Institute for Business Value.