ZEISS SmartLife PRO
Kombiner din ekspertise med det bedste af ZEISS' teknologi.
Kend ZEISS SmartLife PRO, vores mest kundetilpassede brilleglas-portefølje. Kan kun fås til ejerne af ZEISS i-Profilerplus.
ZEISS SmartLife PRO brilleglasportefølje. Svaret på en livsstil i forandring.
Det digitale samfund er i udvikling, og det giver mere kommunikation, lige meget hvor gammel man er.Dine kunder ønsker ekspertråd, skræddersyet til deres behov.
Kunderne vil have personlige oplevelser. De forventer at mærker er skræddersyede produkter og giver dem skræddersyet service på dem.4 De vil betjenes af en optiker de har tillid til, en virkelig ekspert der kan tilbyde dem det bedste syn med individuelle råd og løsninger.
- 86 % af kunderne giver udtryk for at personalets ekspertise og gode råd er det vigtigste element i forretningen.5
- 85 % af kunderne giver udtryk for at en individuel behandling er det afgørende for dem.6
Synsbehov er unikke.
Cornea har en direkte indvirkning på en kundes syn og kvaliteten på billedet på retina, og ændringer i pupillens størrelse påvirker lysstyrken og dybden på fokus, som begge har indvirkning på skarpheden.
Pupillen reagerer på lys ved at tilpasse sin størrelse efter forskellige lysforhold. Med alderen mister pupillen sin evne til at udvide sig. Men det interessante er at selv inden for samme aldersgruppe er pupildiameteren også forskellig fra person til person. Børn har også meget anderledes synsegenskaber end voksne - hos voksne formindskes pupildiameteren, mens den øges med alderen for børns vedkommende.
Brilleglas bør imødekomme nutidens synsbehov.
Professionel øjemåling leveret af ZEISS i.Profile plus.
Nøjagtig og komplet information er nøglen til at kunne levere brilleglas der opfylder kundernes individuelle behov perfekt. ZEISS i.Profiler plus giver hver kunde en personlig øjenprofil - i langt højere grad end ved traditionel refraktion. Med ZEISS i.Profiler plus kan du udføre en dybdegående, nøjagtig analyse af dine kunders øjne, så du straks får et holistisk indblik i deres personlige øjedata.
- Hurtig og yderst nøjagtig bølgefront-måling og -analyse af dine kunders øjne, der fører til en unik synsprofil.7
- ZEISS i.Profiler plus fastlægger hver persons individuelle pupilstørrelse.
- 60 sekunder til automatisk at profilere begge øjne.8
- 20/20 synsskarphed hos 94 % af kunderne.9
- 50 % tidsreduktion under subjektiv refraktion.10
Med ZEISS i.Profiler plus kan du aktivere vores mest kundetilpassede glasportefølje.
Den understøtter dig i at finde og forklare den bedst mulige løsning for hver kunde, idet den forsyner dig med detaljerede forhåndsoplysninger til en nøjagtig subjektiv refraktion:
- Aktuel synsoptisk profil omfattende afvigelser af høj klasse samt hornhindedata.
- Yderst nøjagtig objektiv refraktion.
- ZEISS i.Scription-analyse.
Desuden inkorporerer den unikke synsoptiske profil den individuelle pupilstørrelse på hver kunde.
ZEISS Individual Luminance Design-teknologi 2.0 giver mere præcise brilleglas.11
ZEISS Individual Luminance Design 2.0-teknologi tager højde for den unikke pupilstørrelse i alle lysforhold hele dagen baseret på ZEISS i.Profiler plus -måling og kundens fødselsdato:
ZEISS i.Profiler plus -måling:
Den gennemsnitlige udsættelse for lys i øjet under ZEISS i.Profiler plus- målingen er 100 cd / m².12
Overførslen af data for alle lysforhold om dagen:
Den gennemsnitlige lysmængde i løbet af dagen er ~ 60 cd / m².12 På det grundlag overføres den gennemsnitlige pupildiameter for begge øjne fra målingen af lyset til en heldags-lyssituation.
Realistisk sammenligningsbaseret på alder:
ZEISS sørger for at den individuelle pupilstørrelse bliver inden for en rimelig tolerance på ± 1 mm i henhold til kundens alder.13
-
1
Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). Font Size and Viewing Distance of Handheld Smart Phones. Optometry and Vision Science, 88:795–97.
-
2
Deloitte LLP. (2017). State of the smart - Consumer and business usage patterns. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.
-
3
Auxier B. et al. Children’s engagement with digital devices, screen time. Pew Research Center. 2020.
-
4
Euromonitor International. (2020). Top 10 Global Consumer Trends 2020.
-
5
IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n=11.845, D, BR, CN, US, IT.
-
6
IMW-Köln. (2015). Consumer Segmentation & Digital Communication Behaviour. n= 2.778 (extract health managers), D, BR, CN, US, IT.
-
7
Applying a specifically developed speckle-free verification method (Data on file. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), The ZEISS i.Profiler plus autorefraction and wavefront aberration measurements have been calibrated to show an accuracy of +/-0.1 D that exceeds the ISO standard for auto-refractors, which only requires a maximum scale interval of 0.25 (ISO standard for eye refractometers, DIN EN ISO 10342:2010).
-
8
Measurement on 5 subjects including stop watch timing for complete measurement Report: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01
-
9
Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD, and Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, California), double blind test on preference between ZEISS i.Scription Lenses and comparable ZEISS free-form test lenses (n=37), 2016.
-
10
Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, “Comparison of spherocylindrical corrections obtained by wavefront aberrometry and subjective methods”, Institute for Ophthalmic Research, Eberhard Karls University of Tuebingen, Mar. 2016.
-
11
Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Theoretical analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.
-
12
Analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.
-
13
Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). A unified formula for light-adapted pupil size. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Theoretical analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2020.