ZEISS SmartLife brilleglas
Din glasportefølje, lige til at gå til, til en helt igennem digital verden.
Den bedste komplette brilleglasportefølje fra ZEISS, designet for dynamisk visuel adfærd. SmartLife®-brilleglas er innovative, moderne produkter, der imødekommer synsbehovene hos brugere så unge som 6 år og ældre. Den nyeste og bedste ZEISS-teknologi kombineret med din service og ekspertise vil give dine kunder en hel ny synsoplevelse og skabe loyalitet.
Vores komplette portefølje til alle aldersgrupper består af 3 glastyper.
Hvorfor udviklede ZEISS SmartLife-glas-portefølgen?
Den er svaret på en livsstil i forandring.En yderst komplet, fremragende portefølje der imødekommer de visuelle behov folk der bærer briller har idag.
Den nye og komplette SmartLife® brilleglasportefølje fra ZEISS er en reaktion på denne relevante viden om kunderne, samt på omfattende forskning. Hvad enten dine kunder behøver enkeltstyrkeglas, variofokale glas eller noget andet, vil vores løsninger hjælpe dem med at holde trit med tiderne
- Lette og enkle at sælge
- Giver dine kunder et bredspekteret syn og visuel komfort hele dagen, så de kan opretholde deres dynamiske adfærd i en helt igennem digital verden, lige meget hvad deres alder er eller hvilken synsmæssig udfordring de har.
- Giver ubesværet og behageligt syn på alle afstande og retninger med bevist højt kvalitetssyn.
- ZEISS SmartLife brilleglas har design, der er skabt til at kunne kompensere for ændringer af synet, efterhånden som brugeren bliver ældre.
- Porteføljen omfatter nu også ZEISS SmartLife Young, der dækker de særlige behov hos teenagere og børn fra en så tidlig alder som 6 år.
Bevist kundetilfredshed med ZEISS SmartLife-brilleglas.
-
1
Ekstern test af brugertilvænning af ZEISS SmartLife brilleglassortiment, n=182 testdeltagere. Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019. (ikke-offentliggjorte data på fil)
-
2
Deloitte LLP. (2017). State of the smart - Consumer and business usage patterns. Global Mobile Consumer Survey 2017: UK Cut.
-
3
Auxier B. et al. Children’s engagement with digital devices, screen time. Pew Research Center. 2020.
-
4
Markedsforbruger-accepttest af ZEISS SmartLife Individual 3-brilleglasportefølje, n=128 testdeltagere i DE, CN, 2022, Carl Zeiss Vision International GmbH. (Ikke-offentliggjorte data på fil)