ZEISS Light 2-brilleglas
Den lette vej til progressive brilleglas - for dine kunder og din virksomhed.
ZEISS Light 2-glas er beregnet til dine 45+-årige kunder, så de let kan skifte til kategorien progressive glas og genvinde deres syn tæt på og fjernt uden besvær. Det kræver kun ét par briller, og det koster ikke en bondegård. Lad dine kunder opleve verden i sin fuldstændighed.
Brilleglas til modne øjne:
Hvorfor har vi udviklet ZEISS Light 2-brillegas?
Mobil internetbrug har holdt indpas i vores dagligliv.
Den gennemsnitlige kundes øjne er stillet over for forskellige udfordringer dagligt.
Brugen af smartphones har ændret menneskets livsstil. Flere mennesker tilbringer mere tid med digitale enheder og aktiviteter tæt på. Denne tendens gælder alle aldersgrupper.1
- Brugen af digitale enheder og disses tilstedeværelse hele dagen i forbrugernes dagligliv har stor indflydelse på deres læsevaner.
- For eksempel: Læseafstanden har ændret sig fra 40 cm for trykte medier (bøger, aviser) til 30-35 cm for digitale enheder (smartphones, tabletter).6
Naturligt syn, hurtig tilvænning - for førstegangs- og modne brugere.
Bevist kundetilfredshed med ZEISS Light 2-brilleglas.
Få alt at vide om ZEISS SmartLife-brilleglas.
Få fordel af vores flagskib-portefølje af ZEISS SmartLife-brilleglas, så du kan tilbyde de perfekte løsninger til dine kunder med en fremragende synsoplevelse: komfortabelt syn for travle øjne.
-
1
Data analysis MyVision Profiles from 2021 to 2019 N= 300k consumers by Technology and Innovation, Carl Zeiss Vision International GmbH, DE 2021
-
2
World Economic Forum: There are 1.8 billion millennials on earth. Her er hvor de bor. Udgivet august 2021.
-
3
Statista, Online banking penetration in European markets 2022. Published by Statista Research Department, Aug 29, 2023.
-
4
Statista, Mobile internet usage worldwide - Statistics & Facts. Published by L. Ceci, Sep 14, 2023.
-
5
Statista, Number of apps available in leading app stores 2023. Published by L. Lohmeier, Sep 26, 2023.
-
6
Bababekova Y, Rosenfield M, Hue J et al. Font size and viewing distance of handheld smart phones. Optom Vis Sci2011; 88: 795–797.
-
7
Undersøgelse blandt købere af ZEISS Light 2-brilleglas i Indien (N=195, Digital & Progressive lenses), 2023, Carl Zeiss Vision International GmbH, DE (ikke-offentliggjort, data på fil).