Tjenester fra ZEISS

Fokuser på det, der er vigtigt, nemlig patientbehandling.

ZEISS OPTIME

Udnyt alle fordelene ved serviceydelserne fra ZEISS, så du kan fokusere på det, der betyder noget for din klinik eller praksis – nemlig at tilbyde patienterne fantastisk behandling.

Sundhedspersonale, it-administratorer og kliniske direktører fra hele verden deler deres historier om de udfordringer, de møder i hverdagen. Se, hvordan pålidelig systemvedligeholdelse og reparation, transparente processer og digital support i form af OPTIME® serviceplaner fra ZEISS holder klinikker og praksisser i topform. Følgende videoer fra ZEISS kunder verden over indfanger disse øjeblikke og oplevelser.

Tjenesterne fra ZEISS er kendt for deres høje grad af kundetilfredshed

Kunder i hele verden sætter deres lid til ZEISS OPTIME. Takket være årtiers erfaring inden for støtte til dine kliniske og praksisbehov gør vi dig i stand til at fokusere på patientbehandling takket være pålidelig oppetid, optimeret systemydelse og forbundne, banebrydende teknologier.
Den gode kundetilfredshedsbedømmelse1 siger noget om vores engagement, når der drejer sig om at levere exceptionelle tjenester og yde den support, vores kunder har brug for.

Driftssikker

Kundernes beretninger illustrerer, at ZEISS OPTIME tilbyder pålidelig service til klinikker og praksisser rundt om i verden. Uanset om sundhedspersonale har brug for udskiftning af reservedele døgnet rundt, hurtig vedligeholdelsessupport fra vores serviceteam, softwareopgraderinger eller andre tjenester, så kan de trygt stole på deres pålidelige partnerskab med os. I disse videoer kan du få et nærmere indblik i, hvordan vores serviceteam gør det muligt for vores kunder at yde prisvindende patientbehandling.

ZEISS serviceteamet er aldrig langt væk

Dr. Rohit Om Parkash og dr. Tushya Om Parkash.

Dr. Om Parkash Eye Institute

Teamet hos Dr. Om Parkash Eye Institute i Punjab i Indien, som består af far og søn, er afhængigt af kontinuerlig systemoppetid, hvis den høje volumen i øjenlægeklinikken skal opretholdes. Øjeblikkelig support fra ZEISS serviceteamet er det, der gør hele forskellen. Oplev, hvordan en ZEISS OPTIME serviceplan udgør en integreret del af deres mission om at yde exceptionel patientbehandling.

Det bedste ved ZEISS er, at vi altid har kunnet stole på dem, da de altid har behandlet os som en del af familien.

Dr. Tushya Om Parkash Speciallæge i katarakt- og refraktiv kirurgi, Dr. Om Parkash Eye Institute, Indien

Transparent

Stærke partnerskaber bygger på transparens. I disse videoer kan du høre kundernes syn på, hvordan transparente ZEISS OPTIME serviceplaner hjælper deres sundhedsklinikker med at stille diagnoser og yde behandling uden afbrydelser. Disse kundeberetninger fortæller noget om det helt afgørende ved transparente tjenester – lige fra en klar prissætning, detaljerede kontraktservicevilkår og problemfrit informationsflow på tværs af ZEISS systemer og til åben dialog med vores serviceteam.

Transparent patientbehandling: Derfor er ZEISS OPTIME "altafgørende for klinikkens vækst"

Dr. Karsten Kortüm, MD PD

Øjenlægeklinikken Dr. Kortüm MVZ GmbH

Dr. Karsten Kortüm sætter stor pris på klar og tydelig kommunikation med patienterne i sin familieejede øjenlægeklinik i Ludwigsburg. Han valgte en ZEISS OPTIME serviceplan for at sikre problemfri, transparente processer i forbindelse med den fremragende behandling, som klinikken yder til de over 7.000 patienter, som hvert kvartal bliver behandlet der. Dr. Kortum sætter sin lid til ZEISS, som sikrer problemfri drift og overholdelse af lovgivningen omkring vedligeholdelse af medicinsk udstyr. Den rolle, som ZEISS OPTIME spiller, er af afgørende betydning for klinikkens vækst og sikrer uovertruffen ydeevne og præcision.

Jeg kan godt lide at sammenligne det med vedligeholdelsen af et fly. Som passager ville jeg ikke selv ønske at gå ombord på et fly, der ikke er blevet serviceret regelmæssigt. Jeg tror, at patienter har de samme forventninger til medicinsk udstyr på en læges kontor.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD Speciallæge i oftalmologi, øjenlægeklinikken Dr. Kortüm MVZ GmbH, Tyskland

Opkoblet

Med ZEISS OPTIME kan klinikker og praksisser udnytte fordelene ved et langvarigt digitalt partnerskab, der gør dem i stand til at fokusere på patientbehandling. Vores kundeberetninger fremhæver, hvordan vi holder forbindelsen til sundhedspersonale på globalt plan og støtter dem, når de har brug for det. I disse videoer kan du se, hvordan en komplet forbundet og fuldt understøttet sundhedsklinik fungerer, lige fra on-demand-fjerntjenester og instrumentforbindelse til effektive værktøjer til administration af arbejdsgange.

Førsteklasses patientbehandling takket være optimal forbindelse

Dr. Pedro Tañá Rivero

OFTALVIST

Adgangen til realtidsservice er af afgørende betydning for det dedikerede team hos OFTALVIST Clinics, som er et netværk af mere end 40 øjenlægeklinikker i hele Spanien, der hvert år behandler 300.000 patienter. Se, hvordan ZEISS OPTIME fjernsupport sikrer, at klinikkerne altid er klar til at tage sig af deres patienter og løser problemerne "med det samme" og samtidig garanterer en sikker forbindelse, der lever op til de nyeste standarder.

I dag er digitalisering altafgørende. De opretter forbindelse til enhederne, diagnosticerer og ser, hvad der er galt. Og jeg behøver kun at deltage, hvis der er noget, de ikke kan gøre, eller hvis der er problemer med kommunikationen.

Alfredo Filiu It-administrator, OFTALVIST, Spanien

Kontakt os for at få yderligere oplysninger om ZEISS OPTIME-serviceplaner

Formularen indlæses...

Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.

Kontakt os

Produktforespørgsel

Formularen indlæses...

For mere information.
Angiv venligst din produktinteresse og dine ønsker.

De i kontaktformularen indtastede oplysninger vil blive brugt til at besvare din anmodning fra Carl Zeiss Meditec AG, vores lokale Carl Zeiss Meditec salgsselskaber via e-mail eller telefon. Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.

Serviceforespørgsel

Formularen indlæses...

For assistance eller spørgsmål i forbindelse med dit ZEISS-produkt.
Udfyld denne formular, og vi kontakter dig snarest muligt.

De i kontaktformularen indtastede oplysninger vil blive brugt til at besvare din anmodning fra Carl Zeiss Meditec AG, vores lokale Carl Zeiss Meditec salgsselskaber via e-mail eller telefon. Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.

Generel forespørgsel

Formularen indlæses...

Ved generelle forespørgsler vedrørende karriere-, presse- og virksomhedsoplysninger.
Angiv nogle oplysninger i forbindelse med din henvendelse.

De i kontaktformularen indtastede oplysninger vil blive brugt til at besvare din anmodning fra Carl Zeiss Meditec AG, vores lokale Carl Zeiss Meditec salgsselskaber via e-mail eller telefon. Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.


  • 1

    CSAT er et mål for, hvordan udbudte produkter og tjenester opfylder eller overgår kundernes forventninger. Resultatet viser den samlede procentdel af tilfredse kunder.