
Fokuser på det, der er vigtigt, nemlig patientbehandling.
ZEISS OPTIME
Se, hvordan OPTIME-serviceplaner har hjulpet i klinikker eller praksisser med at fokusere på det, der virkelig betyder noget, nemlig at tilbyde fremragende behandling af patienter.
Tjenesterne fra ZEISS er kendt for deres høje grad af kundetilfredshed
Kunder verden over sætter deres lid til OPTIME® serviceplaner fra ZEISS. Takket være årtiers erfaring inden for støtte til dine kliniske og praksisbehov gør vi dig i stand til at fokusere på patientbehandling takket være pålidelig oppetid, optimeret systemydelse og forbundne, banebrydende teknologier. Den gode kundetilfredshedsbedømmelse1 siger noget om vores engagement, når der drejer sig om at levere exceptionelle tjenester og yde den support, vores kunder har brug for.
Sundhedspersonale, it-administratorer og kliniske direktører fra hele verden deler deres historier om de udfordringer, de møder i hverdagen. Se, hvordan pålidelig systemvedligeholdelse og reparation, transparente processer og digital support i form af ZEISS OPTIME® serviceplaner holder klinikker og praksisser i topform. Følgende videoer fra ZEISS kunder verden over indfanger disse øjeblikke og oplevelser.
Fremragende service
over hele kloden

Sådan fremmer en "fantastisk servicepartner" et effektivt patientflow
Siden 2021 har dr. Bruce A. Rivers og teamet på Envue Eye & Laser Center i USA sat deres lid til, at deres ZEISS OPTIME serviceplan sikrer en gnidningsfri patientarbejdsgang. ZEISS serviceteamet spiller en afgørende rolle i centrets effektive drift og enestående patientbehandling ved alt fra regelmæssig vedligeholdelse og problemfri systemopgraderinger til hurtig support under strømafbrydelser.
En afgørende fordel for klinikken: ZEISS OPTIME
Clínica del Noroeste skiller sig ud i Mexico med ZEISS systemer, der muliggør kortere operationer og den mest avancerede teknologi i regionen. Teamet valgte en ZEISS OPTIME serviceplan med forebyggende og korrigerende vedligeholdelse i kombination med personaleuddannelse for at sikre, at udstyret altid er omkostningsoptimeret og effektivt. Oplev, hvordan vores partnerskab munder ud i ultraavancerede løsninger og service af høj kvalitet til patienterne.
Omfattende viden og mangeårig erfaring sikrer gnidningsfrie tjenester
VER Hospital de Olhos i Brasilien giver patienterne et bedre syn og mere livskvalitet på sine syv forskellige lokationer. Teamet har valgt ZEISS OPTIME serviceplanen for at opnå gnidningsfri support, der imødekommer alle deres behov. Serviceteamet bruger deres omfattende viden og mangeårige erfaring inden for ZEISS systemerne, når disse tilgås og diagnosticeres, og anvender uddannede ingeniører ved problemløsningen. Se, hvordan dette stærke partnerskab er garant for pålidelig pleje.
Førsteklasses patientbehandling takket være optimal forbindelse
Adgangen til realtidsservice er af afgørende betydning for det dedikerede team hos OFTALVIST Clinics, som er et netværk af mere end 40 øjenlægeklinikker i hele Spanien, der hvert år behandler 300.000 patienter. Se, hvordan ZEISS OPTIME fjernsupport sikrer, at klinikkerne altid er klar til at tage sig af deres patienter og løser problemerne "med det samme" og samtidig garanterer en sikker forbindelse, der lever op til de nyeste standarder.
Derfor er ZEISS OPTIME "altafgørende for klinikkens vækst"
Dr. Karsten Kortüm sætter stor pris på klar og tydelig kommunikation med patienterne i sin familieejede øjenlægeklinik i Ludwigsburg. Han valgte en ZEISS OPTIME serviceplan for at sikre problemfri, transparente processer i forbindelse med den fremragende behandling, som klinikken yder til de over 7.000 patienter, som hvert kvartal bliver behandlet der. Dr. Kortum sætter sin lid til ZEISS, som sikrer problemfri drift og overholdelse af lovgivningen omkring vedligeholdelse af medicinsk udstyr. Den rolle, som ZEISS OPTIME spiller, er af afgørende betydning for klinikkens vækst og sikrer uovertruffen ydeevne og præcision.
ZEISS serviceteamet er aldrig langt væk
Teamet hos Dr. Om Parkash Eye Institute i Punjab i Indien, som består af far og søn, er afhængigt af kontinuerlig systemoppetid, hvis den høje volumen i øjenlægeklinikken skal opretholdes. Øjeblikkelig support fra ZEISS serviceteamet er det, der gør hele forskellen. Oplev, hvordan en ZEISS OPTIME serviceplan udgør en integreret del af deres mission om at yde exceptionel patientbehandling.
Et partnerskab, der fremmer patientens velvære
Indlevende og personlig øjenpleje har øverste prioritet for dr. Jacob Cheng og personalet på Eagle Eye Center i Singapore. Takket være hurtig ZEISS support undgår centret nedetid, der kan forsinke operationen og kompromittere sikkerheden. Se videoen for at finde ud af, hvorfor de mener, at ZEISS OPTIME service er af afgørende betydning, når det drejer sig om at levere patientbehandling af høj kvalitet.
Altafgørende service ved øjenpleje i stor skala
På Shanghai Heping Eye Hospital er avancerede ZEISS systemer en integreret del af dagligdagen. Med over 100.000 ambulante behandlinger årligt er det af afgørende betydning, at udstyret altid leverer optimal ydelse. Det er også derfor, at professor Guo Haike og teamet valgte en OPTIME serviceplan. Hurtig respons fra ZEISS serviceteamet ved reparationer og vedligeholdelse sikrer smidige processer, høj driftssikkerhed og pålidelige resultater.
Kontakt os for at få yderligere oplysninger om ZEISS OPTIME-serviceplaner
-
1
CSAT er et mål for, hvordan udbudte produkter og tjenester opfylder eller overgår kundernes forventninger. Resultatet viser den samlede procentdel af tilfredse kunder.