Fokuser på det, der er vigtigt, nemlig patientbehandling.
ZEISS OPTIME
Udnyt alle fordelene ved serviceydelserne fra ZEISS, så du kan fokusere på det, der betyder
noget for din klinik eller praksis – nemlig at tilbyde patienterne fantastisk behandling.
Sundhedspersonale, it-administratorer og kliniske direktører fra hele verden deler deres historier om de udfordringer, de møder i hverdagen. Se, hvordan pålidelig systemvedligeholdelse og reparation, transparente processer og digital support i form af OPTIME® serviceplaner fra ZEISS holder klinikker og praksisser i topform. Følgende videoer fra ZEISS kunder verden over indfanger disse øjeblikke og oplevelser.
Tjenesterne fra ZEISS er kendt for deres høje grad af kundetilfredshed
Kunder i hele verden sætter deres lid til ZEISS OPTIME. Takket være årtiers erfaring inden for støtte til dine kliniske og praksisbehov gør vi dig i stand til at fokusere på patientbehandling takket være pålidelig oppetid, optimeret systemydelse og forbundne, banebrydende teknologier.
Den gode kundetilfredshedsbedømmelse1 siger noget om vores engagement, når der drejer sig om at levere exceptionelle tjenester og yde den support, vores kunder har brug for.
Driftssikker
Kundernes beretninger illustrerer, at ZEISS OPTIME tilbyder pålidelig service til klinikker og praksisser rundt om i verden. Uanset om sundhedspersonale har brug for udskiftning af reservedele døgnet rundt, hurtig vedligeholdelsessupport fra vores serviceteam, softwareopgraderinger eller andre tjenester, så kan de trygt stole på deres pålidelige partnerskab med os. I disse videoer kan du få et nærmere indblik i, hvordan vores serviceteam gør det muligt for vores kunder at yde prisvindende patientbehandling.
ZEISS serviceteamet er aldrig langt væk
Dr. Om Parkash Eye Institute
Teamet hos Dr. Om Parkash Eye Institute i Punjab i Indien, som består af far og søn, er afhængigt af kontinuerlig systemoppetid, hvis den høje volumen i øjenlægeklinikken skal opretholdes. Øjeblikkelig support fra ZEISS serviceteamet er det, der gør hele forskellen. Oplev, hvordan en ZEISS OPTIME serviceplan udgør en integreret del af deres mission om at yde exceptionel patientbehandling.
Det bedste ved ZEISS er, at vi altid har kunnet stole på dem, da de altid har behandlet os som en del af familien.
Transparent
Stærke partnerskaber bygger på transparens. I disse videoer kan du høre kundernes syn på, hvordan transparente ZEISS OPTIME serviceplaner hjælper deres sundhedsklinikker med at stille diagnoser og yde behandling uden afbrydelser. Disse kundeberetninger fortæller noget om det helt afgørende ved transparente tjenester – lige fra en klar prissætning, detaljerede kontraktservicevilkår og problemfrit informationsflow på tværs af ZEISS systemer og til åben dialog med vores serviceteam.
Transparent patientbehandling: Derfor er ZEISS OPTIME "altafgørende for klinikkens vækst"
Øjenlægeklinikken Dr. Kortüm MVZ GmbH
Dr. Karsten Kortüm sætter stor pris på klar og tydelig kommunikation med patienterne i sin familieejede øjenlægeklinik i Ludwigsburg. Han valgte en ZEISS OPTIME serviceplan for at sikre problemfri, transparente processer i forbindelse med den fremragende behandling, som klinikken yder til de over 7.000 patienter, som hvert kvartal bliver behandlet der. Dr. Kortum sætter sin lid til ZEISS, som sikrer problemfri drift og overholdelse af lovgivningen omkring vedligeholdelse af medicinsk udstyr. Den rolle, som ZEISS OPTIME spiller, er af afgørende betydning for klinikkens vækst og sikrer uovertruffen ydeevne og præcision.
Jeg kan godt lide at sammenligne det med vedligeholdelsen af et fly. Som passager ville jeg ikke selv ønske at gå ombord på et fly, der ikke er blevet serviceret regelmæssigt. Jeg tror, at patienter har de samme forventninger til medicinsk udstyr på en læges kontor.
Opkoblet
Med ZEISS OPTIME kan klinikker og praksisser udnytte fordelene ved et langvarigt digitalt partnerskab, der gør dem i stand til at fokusere på patientbehandling. Vores kundeberetninger fremhæver, hvordan vi holder forbindelsen til sundhedspersonale på globalt plan og støtter dem, når de har brug for det. I disse videoer kan du se, hvordan en komplet forbundet og fuldt understøttet sundhedsklinik fungerer, lige fra on-demand-fjerntjenester og instrumentforbindelse til effektive værktøjer til administration af arbejdsgange.
Førsteklasses patientbehandling takket være optimal forbindelse
OFTALVIST
Adgangen til realtidsservice er af afgørende betydning for det dedikerede team hos OFTALVIST Clinics, som er et netværk af mere end 40 øjenlægeklinikker i hele Spanien, der hvert år behandler 300.000 patienter. Se, hvordan ZEISS OPTIME fjernsupport sikrer, at klinikkerne altid er klar til at tage sig af deres patienter og løser problemerne "med det samme" og samtidig garanterer en sikker forbindelse, der lever op til de nyeste standarder.
I dag er digitalisering altafgørende. De opretter forbindelse til enhederne, diagnosticerer og ser, hvad der er galt. Og jeg behøver kun at deltage, hvis der er noget, de ikke kan gøre, eller hvis der er problemer med kommunikationen.
Kontakt os for at få yderligere oplysninger om ZEISS OPTIME-serviceplaner
-
1
CSAT er et mål for, hvordan udbudte produkter og tjenester opfylder eller overgår kundernes forventninger. Resultatet viser den samlede procentdel af tilfredse kunder.