ZEISS OPTIME kundeoplevelser
Tjenester fra ZEISS

Fokuser på det, der er vigtigt, nemlig patientbehandling.

ZEISS OPTIME

Se, hvordan OPTIME-serviceplaner har hjulpet i klinikker eller praksisser med at fokusere på det, der virkelig betyder noget, nemlig at tilbyde fremragende behandling af patienter.

Tjenesterne fra ZEISS er kendt for deres høje grad af kundetilfredshed

Kunder verden over sætter deres lid til OPTIME® serviceplaner fra ZEISS. Takket være årtiers erfaring inden for støtte til dine kliniske og praksisbehov gør vi dig i stand til at fokusere på patientbehandling takket være pålidelig oppetid, optimeret systemydelse og forbundne, banebrydende teknologier. Den gode kundetilfredshedsbedømmelse1 siger noget om vores engagement, når der drejer sig om at levere exceptionelle tjenester og yde den support, vores kunder har brug for.

Sundhedspersonale, it-administratorer og kliniske direktører fra hele verden deler deres historier om de udfordringer, de møder i hverdagen. Se, hvordan pålidelig systemvedligeholdelse og reparation, transparente processer og digital support i form af ZEISS OPTIME® serviceplaner holder klinikker og praksisser i topform. Følgende videoer fra ZEISS kunder verden over indfanger disse øjeblikke og oplevelser.

Fremragende service

over hele kloden

Fremragende service over hele kloden
Dr. Om Parkash Eye Institute ZEISS serviceteamet er aldrig langt væk
Øjenlægeklinikken Dr. Kortüm MVZ GmbH Derfor er ZEISS OPTIME "altafgørende for klinikkens vækst"
Klinikken OFTALVIST Førsteklasses patientbehandling takket være optimal forbindelse
ENVUE Eye & Laser Center Sådan fremmer en "fantastisk servicepartner" et effektivt patientflow
Eagle Eye Centre Et partnerskab, der fremmer patientens velvære
Clinica del Noroeste En afgørende fordel for klinikken: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Omfattende viden og mangeårig erfaring sikrer gnidningsfrie tjenester
SHANGHAI HEPING EYE HOSPITAL Altafgørende service ved øjenpleje i stor skala
Dr. Bruce A. Rivers, direktør og kirurg på Envue Eye & Laser Center i USA

Sådan fremmer en "fantastisk servicepartner" et effektivt patientflow

Siden 2021 har dr. Bruce A. Rivers og teamet på Envue Eye & Laser Center i USA sat deres lid til, at deres ZEISS OPTIME serviceplan sikrer en gnidningsfri patientarbejdsgang. ZEISS serviceteamet spiller en afgørende rolle i centrets effektive drift og enestående patientbehandling ved alt fra regelmæssig vedligeholdelse og problemfri systemopgraderinger til hurtig support under strømafbrydelser.

Lic. Franciso Javier Valdez, administrerende direktør for Clínica del Noroeste i Mexico

En afgørende fordel for klinikken: ZEISS OPTIME

Clínica del Noroeste skiller sig ud i Mexico med ZEISS systemer, der muliggør kortere operationer og den mest avancerede teknologi i regionen. Teamet valgte en ZEISS OPTIME serviceplan med forebyggende og korrigerende vedligeholdelse i kombination med personaleuddannelse for at sikre, at udstyret altid er omkostningsoptimeret og effektivt. Oplev, hvordan vores partnerskab munder ud i ultraavancerede løsninger og service af høj kvalitet til patienterne.

Dr. Márcia Toledo, medicinsk direktør for VER Hospital de Olhos i Brasilien

Omfattende viden og mangeårig erfaring sikrer gnidningsfrie tjenester

VER Hospital de Olhos i Brasilien giver patienterne et bedre syn og mere livskvalitet på sine syv forskellige lokationer. Teamet har valgt ZEISS OPTIME serviceplanen for at opnå gnidningsfri support, der imødekommer alle deres behov. Serviceteamet bruger deres omfattende viden og mangeårige erfaring inden for ZEISS systemerne, når disse tilgås og diagnosticeres, og anvender uddannede ingeniører ved problemløsningen. Se, hvordan dette stærke partnerskab er garant for pålidelig pleje.

Dr. Pedro Tañá Rivero, national medicinsk direktør for klinikken OFTALVIST i Spanien

Førsteklasses patientbehandling takket være optimal forbindelse

Adgangen til realtidsservice er af afgørende betydning for det dedikerede team hos OFTALVIST Clinics, som er et netværk af mere end 40 øjenlægeklinikker i hele Spanien, der hvert år behandler 300.000 patienter. Se, hvordan ZEISS OPTIME fjernsupport sikrer, at klinikkerne altid er klar til at tage sig af deres patienter og løser problemerne "med det samme" og samtidig garanterer en sikker forbindelse, der lever op til de nyeste standarder.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD, speciallæge i oftalmologi på øjenlægeklinikken Dr. Kortüm MVZ GmbH i Tyskland

Derfor er ZEISS OPTIME "altafgørende for klinikkens vækst"

Dr. Karsten Kortüm sætter stor pris på klar og tydelig kommunikation med patienterne i sin familieejede øjenlægeklinik i Ludwigsburg. Han valgte en ZEISS OPTIME serviceplan for at sikre problemfri, transparente processer i forbindelse med den fremragende behandling, som klinikken yder til de over 7.000 patienter, som hvert kvartal bliver behandlet der. Dr. Kortum sætter sin lid til ZEISS, som sikrer problemfri drift og overholdelse af lovgivningen omkring vedligeholdelse af medicinsk udstyr. Den rolle, som ZEISS OPTIME spiller, er af afgørende betydning for klinikkens vækst og sikrer uovertruffen ydeevne og præcision.

Dr. Rohit Om Parkash, klinikdirektør, katarakt- og refraktiv kirurg på Om Parkash Eye Institute i Indien

ZEISS serviceteamet er aldrig langt væk

Teamet hos Dr. Om Parkash Eye Institute i Punjab i Indien, som består af far og søn, er afhængigt af kontinuerlig systemoppetid, hvis den høje volumen i øjenlægeklinikken skal opretholdes. Øjeblikkelig support fra ZEISS serviceteamet er det, der gør hele forskellen. Oplev, hvordan en ZEISS OPTIME serviceplan udgør en integreret del af deres mission om at yde exceptionel patientbehandling.

Dr. Jacob Cheng, direktør for nethindepleje og vitreoretinal kirurgi på Eagle Eye Centre i Singapore

Et partnerskab, der fremmer patientens velvære

Indlevende og personlig øjenpleje har øverste prioritet for dr. Jacob Cheng og personalet på Eagle Eye Center i Singapore. Takket være hurtig ZEISS support undgår centret nedetid, der kan forsinke operationen og kompromittere sikkerheden. Se videoen for at finde ud af, hvorfor de mener, at ZEISS OPTIME service er af afgørende betydning, når det drejer sig om at levere patientbehandling af høj kvalitet.

Prof. Guo Haike, dekan på Shanghai Heping Ophthalmological Hospital i Kina

Altafgørende service ved øjenpleje i stor skala

På Shanghai Heping Eye Hospital er avancerede ZEISS systemer en integreret del af dagligdagen. Med over 100.000 ambulante behandlinger årligt er det af afgørende betydning, at udstyret altid leverer optimal ydelse. Det er også derfor, at professor Guo Haike og teamet valgte en OPTIME serviceplan. Hurtig respons fra ZEISS serviceteamet ved reparationer og vedligeholdelse sikrer smidige processer, høj driftssikkerhed og pålidelige resultater.

Kontakt os for at få yderligere oplysninger om ZEISS OPTIME-serviceplaner

Formularen indlæses...

Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.

Kontakt os

Produktforespørgsel

Formularen indlæses...

For mere information.
Angiv venligst din produktinteresse og dine ønsker.

De i kontaktformularen indtastede oplysninger vil blive brugt til at besvare din anmodning fra Carl Zeiss Meditec AG, vores lokale Carl Zeiss Meditec salgsselskaber via e-mail eller telefon. Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.

Serviceforespørgsel

Formularen indlæses...

For assistance eller spørgsmål i forbindelse med dit ZEISS-produkt.
Udfyld denne formular, og vi kontakter dig snarest muligt.

De i kontaktformularen indtastede oplysninger vil blive brugt til at besvare din anmodning fra Carl Zeiss Meditec AG, vores lokale Carl Zeiss Meditec salgsselskaber via e-mail eller telefon. Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.

Generel forespørgsel

Formularen indlæses...

Ved generelle forespørgsler vedrørende karriere-, presse- og virksomhedsoplysninger.
Angiv nogle oplysninger i forbindelse med din henvendelse.

De i kontaktformularen indtastede oplysninger vil blive brugt til at besvare din anmodning fra Carl Zeiss Meditec AG, vores lokale Carl Zeiss Meditec salgsselskaber via e-mail eller telefon. Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.


  • 1

    CSAT er et mål for, hvordan udbudte produkter og tjenester opfylder eller overgår kundernes forventninger. Resultatet viser den samlede procentdel af tilfredse kunder.