Det hele samlet ét sted

Få mest muligt ud af dit produkt med MyZEISS

på ZEISS International-webstedet

Vi lancerer nu MyZEISS

Ofte stillede spørgsmål

  • Kundeplatformen MyZEISS er stedet, hvor du kan få alt at vide om tilbuddene fra ZEISS – lige fra systemhåndtering og digitale tjenester til undervisningsmateriale.

    • My Learning: Se omfattende produktgennemgange, og deltag i online certificeringskurser fra ZEISS Academy. Læs kliniske sager fra fagfæller gennem Peer Insights.
    • My Tools: Eksklusivt patientmateriale til oftalmiske kunder, der kan understøtte din virksomheds vækst. CONVIVO Image Library er et ekslusivt tilbud til ZEISS CONVIVO-kunder.
    • My Systems: Administrer dine enheder, og anmod om servicetickets – online.
  • MyZEISS er optimeret til hver bruger. Vi anbefaler, at du tilmelder dig med din arbejds-e-mailadresse ved at følge tre enkle trin på: www.zeiss.com/meditec/myzeiss

    • Trin 1: Indtast din arbejds-e-mailadresse
    • Trin 2: Udfyld formularen
    • Trin 3: Aktivér din konto ved at klikke på linket i bekræftelses-e-mailen.
  • Alt efter din jobfunktion og dit specialeområde vil du kunne finde ekstra værktøjer. Et eksempel er ZEISS CONVIVO Image Library, der er tilgængeligt for CONVIVO-kunder. Det indeholder udvalgte kliniske sager fra dine fagfæller med billedeksempler, der er opnået ved hjælp af procedurer udført med CONVIVO® fra ZEISS. Som et led i vores arbejde med at understøtte vores mange kundesegmenter fortsætter vi med at udvikle og levere nye funktioner og tjenester.

  • Du kan oprette og indsende serviceanmodninger fra skærmen "Service Requests" eller via enhedsoversigten under My Systems. Ved sidstnævnte udfyldes din serviceanmodning automatisk med en række grundlæggende data såsom afdeling og serienummer. Herefter vælger du den overordnede problemtype og forklarer derefter problemet i detaljer. Du kan også uploade billeder eller videoklip, der kan hjælpe os med at forstå problemet og nå hurtigere frem til en løsning. Du kan hele tiden følge med i status for din serviceanmodning under "Service Requests".

  • Ja, MyZEISS omfatter en række produkttræninger samt videoer og dokumentationsmateriale til fejlafhjælpning. Fejlafhjælpning for dine produkter tilbydes med korte videoer fra professionelle ZEISS-eksperter. Peer Insights giver dig desuden adgang til en stor samling af kliniske sager, hvor der er anvendt ZEISS-teknologier, og som er klargjort og præsenteret af dine fagfæller.

Downloads




Del denne side